Koud maar droog => U goe induffelen.
... en U niet laten opjagen door de winterbanden-boy's ...
Wie gaat er komende week met de motor naar het werk?... Ze spreken van spekgladde wegen voor morgen (30 januari)...![]()
Koud maar droog => U goe induffelen.
... en U niet laten opjagen door de winterbanden-boy's ...
Praat niet over jezelf, dat zullen wij wel doen ... als je weg bent.
Op de tekenplank in 1956 ...
Op de markt in 1957
Ik zit er ab-so-luut niet meer op te wachten. De winter heeft zijn kans gehad, dat ze ons nu maar gerust laten met die vriestoestanden...Vries = oefenterrein-ijspiste = afgelasten van de lessen. 'k Heb daar precies niet veel goesting meer in.
Nil volentibus arduum
Neenee, winter is dec-jan. Daarna is't pré-lente. Ik doe niet mee met die verschuivende seizoenen-trend...
Nil volentibus arduum
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)
roamer... wanderer... nomad... vagabond...
Ik ga gewoon met de motor werken, de kans dat het glad is neem ik erbij, 't is niet de eerste keer, en 't zal ook niet de laatste keer zijn.
We hebben namelijk maar één wagen.
Wie weet sta ik overmorgen in de krant, maar dat kan even goed als 't niet glad is....
De revere is niet zo hoog, dus beide voeten op de grond en GAAAAAASSSSS![]()
¡Muchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
¡Ten cuidado por la bruja!
nog een geluk dat 't zo een korte maand is
Als't koud maar droog is, valtdat nog mee, maar aan stukken waar er grote bomen staan kan't nog gladdekes liggen
![]()
En ik hoop dat de ondergrond nog niet te hard ligt, ik zou nog eens een klein toerke met de enduro willen gaan doen, op mijne alleen...als ik dan onderuit ga op hard bevroren sporen, blijf ik zeker liggendus, niet onderuit gaan dan
![]()