Vandaag op demotorsite :
"M&T-lezers die dit februarinummer los in de boekhandel hebben gekocht zullen al weten dat hen de keuze werd gelaten dit nummer mét of zonder extra DVD aan te kopen."
Let op verleden tijd. Nu wil het toeval dat ik al vorige zaterdag en gisteren in de boekhandel gestaan heb op zoek naar M&t ....zonder succes
het was en is nog den oude. Ook daarstraks in den Delhaize lag nog den oude
. Ook op hun site staat nog het januari nummer.
Ze zijn daar sneller dan hun schaduw geworden vrees ik![]()
Laatst gewijzigd door st1100; 31-01-12 om 17:26.
Ik heb als abonnee ook nix gekregen, en ik had dat bericht ook gelezen...
Spijtige communicatiefout waarschijnlijk.....
Als de kat van huis is, is er nog steeds het poesje van de buurvrouw!
Hier ook nog niks in de bus (met of zonder DVD???)
Als ik me niet vergis versturen ze M&T's voor abonnees de laatste vrijdag van de maand, vermits er bij de post en distributiediensten maandag wat stakers zaten lijkt het mij normaal dat we ons boekje nog niet hebben. Ja Theo, 't is allemaal uw schuld.![]()
De site van M&T is meestal trager dan z'n schaduw, maar uitzonderingen bevestigen de regel zeker?![]()
Ik wacht er allesinds op... M'n januari nummer heb ik al van voor naar achter en van achter naar voor doorpluist... Dus nieuw leesvoer is zeker welkom!...![]()
Miljaar, ik geraak aan mijnvoordeur niet meer uit, azoveel M&T's die hier voor de deur liggen.
En daar zit overal een DVD bij, maar daar staat overal hetzelfde op.......
Alle gekheid op een stokje: ik heb hier nog niets in de post zien passeren, ze zullen dus nog niet uit zijn, alles van de staking zou volgens insiders van Antw X namelijk al weggewerkt zijn.
Laatst gewijzigd door Theo; 01-02-12 om 19:29.
¡Muchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
¡Ten cuidado por la bruja!
mijne M&T ook nog niet gekregen, zal wel weer vertraging hebben.
Niet storen, ben al gestoord genoeg!
tzal wel weer de schuld zijn van de post![]()
Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)
roamer... wanderer... nomad... vagabond...
Is er iemand die weet of de nieuwe motoren en toerisme nu al uit is of niet want op de site nog steeds de oude en ik heb geen zin om nog eens voor piet snot naar de boekenwinkel te gaan ???