Jo, niet zeveren he. Volgens mij was jij nog niet geboren toen de Commodore 64 ten tonele verscheen !![]()
... ajommoja ...
E Zwet Pouzeke, ne Vanariekogel en een Ouw Sloor
I pointed to the moon, but they stared at my finger ...
Jo, niet zeveren he. Volgens mij was jij nog niet geboren toen de Commodore 64 ten tonele verscheen !![]()
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
ten huise spook is't simpel
ik zit meestal buiten als't eeen beetje goe weer is en mini-spookske zit dan ook buiten
rond de vijver, foefelen, met de Rott spelen, frisbee met papa spook, badminton, fietsen, met een boekske of met de nintendo DS in de hangmat... vanalles maar ni binnen
...KMK...
Wa voor ne nest ouwe ballen is da hier zeg
De afkoeling van de aarde begint gevaarlijke proporties aan te nemen zeg ik u. Sebiet mijnen diesel nog ne keer buiten halen se !
Verantwoord jezelf nooit...uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit
Overlaatst (ik dacht in motoren en toerisme, maar ben niet zeker) een artikel gelezen dat de jeugd in Japan ook geen interesse meer heeft in motoren. Ze zijn liever bezig op hun elektronische bakjes te spelen dan met schakelbakken. Dit in combinatie met de nieuwe wetgeving waarbij ze slechts nog zeer beperkt mogen parkeren met moto's zorgt er ginder voor dat je daar amper nog een moto in het straatbeeld tegenkomt. Dit is al niet meer de toekomst, maar realiteit van vandaag![]()
'm gonna wake you up early cause i'm gonna take a ride with you.
It's not a big motorcycle,
Just a groovy little motorbike.
It's more fun than a barrel of monkeys,
That two-wheeled bike.
We'll ride on out of town
To anyplace i know you like.
It climbs the hills like a matchless,
Cause my honda' built really light.
When i go in to the turns
Better hang on tight.
I'd better turn on the lights
So we can ride my honda tonight.
http://www.youtube.com/watch?v=WqKi_9p1zks
Helemaal correct!
Ik heb het ook gelezen!... Dan maar besloten nooit naar japan te gaan (en zeker niet met de moto!)
Toch ben ik ervan overtuigd dat je die lijn niet overal mag doortrekken! Ik denk dat er de dag van vandaag gewoon een groter aanbod is... Niet alleen op scholen maar ook onder de hobby's...
Het volledige digitale/elektronica luik is erbij gekomen de laatste 15 jaar (20 jaar mss?...)
en geef toe je kan echt ongelooflijk veel dingen doen met deze "nieuwe" technologie!
enfin... volgens mij is het nog niet verloren!![]()
Hier was een patient-rijke omgeving ... wij speelden veel doktooreke ...![]()
Praat niet over jezelf, dat zullen wij wel doen ... als je weg bent.
Op de tekenplank in 1956 ...
Op de markt in 1957
'm gonna wake you up early cause i'm gonna take a ride with you.
It's not a big motorcycle,
Just a groovy little motorbike.
It's more fun than a barrel of monkeys,
That two-wheeled bike.
We'll ride on out of town
To anyplace i know you like.
It climbs the hills like a matchless,
Cause my honda' built really light.
When i go in to the turns
Better hang on tight.
I'd better turn on the lights
So we can ride my honda tonight.