door veel van hun produkt te kopentoch?
hoe ge een brouwerij tot leven wekt![]()
...KMK...
door veel van hun produkt te kopentoch?
... ajommoja ...
E Zwet Pouzeke, ne Vanariekogel en een Ouw Sloor
I pointed to the moon, but they stared at my finger ...
Ik dacht dat de brouwerij het leven via hun gertenat naar andere plaatsen bracht, maar als de brouwer zijn eigen brouwsel nuttigt kan het natuurlijk ook.
Heb je een kater, Sus?![]()
¡Muchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
¡Ten cuidado por la bruja!
da's inderdaad de correcte uitdrukking
niet zoals ge dat in Emmentéé kunt lezen tegenwoordig
der lag der eneke op't werk
tijdens vrij moment het artikel gelezen over de draak die Versys 1000 noemt
en daar leest ge dan dat ge om de brouwerij tot leven te wekken boven een bepaald toerental moet zitten
arm vlaanderen![]()
...KMK...
Laatst gewijzigd door F M; 09-02-12 om 22:16.
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
No se puede decir nada sin ser corregido? me siento como en la escuela. Si todo hemos comprendido lo que dejimos, ne veo ningun problema. No es necesario de corregir uno al otro.
Laatst gewijzigd door Theo; 09-02-12 om 23:00. Reden: porgue el español ne es facil
¡Muchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
¡Ten cuidado por la bruja!
TuttutTheotiziereforumdanmagdawel.
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
'k lees de M&T al een tijd niet meer, dus ik weet niet hoe ze schrijven tegenwoordig, maar ofwel is 't een domme fout, ofwel een slappe poging om met die woorden te spelen.
1 van die hollandse boekskes is véél erger hoor, dikwijls de indruk dat die hun teksten echt niet nagelezen worden.
42