Straks dus ook eens proberen.
En sorry voor het 'bevuilen' van dit topic.![]()
heb zowel met firefox als internetexplorer getest: NADAOorspronkelijk geplaatst door Adriaan
You have version 10,3,181,14 installed
en de oplossing: DELETE geschiedenis van VANDAAG (cookies, recent websites, ...)
en youtube werkt opnieuw
been there, done that :suzuki DR650SE '91 , honda transalp xl600v '93, honda XL 250R '83 ,honda XL350 '84
died twice: ktm LC4 640 adv '03 and still living on in pieces
XR650R
Straks dus ook eens proberen.
En sorry voor het 'bevuilen' van dit topic.![]()
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Misschien helpt dit?
http://make-everything-ok.com/
hier werkt alles.
mooi filmpje, die streek moeten we ook eens aandoen.
Hier ook ,moet zalig zijn zo'n goed weer in het voorjaar ,al mogen wij hier de laatste jaren ook niet klagen!.
Ik heb in Sardinie vorige maand ook zo'n truck gezien waar ze motoren mee vervoeren ,een groep duitsers kwamen hun (uiteraard) GS'en ophalen uit dien dubbeldekker!.
Enjoy
Aan Bésalu heb ik ook nog mooie herinneringen.
Je bent toch wel de plaatselijke specialiteit gaan Proeven? (Ratafia)
ALs je dan verder richting ANdorra rijdt kom je ook nog in Olot, en het pitoreske Camprodon.
Camprodon is vooral bekend voor de in de bergen (grotten?) gedroogde hammen, en ze hebber er ook zalige turon met geconfijt fruit.
Echt een heel mooie streek ook, ligt allemaal nogal een beetje langs een natuurreservaat waar zelfs nog arenden leven.
¡Muchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
¡Ten cuidado por la bruja!
well done!
Niet storen, ben al gestoord genoeg!