Welkom bij Motorforum.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11
    fie
    fie is offline.
    50cc

te koop: SUZUKI GSR 600 ABS

Suzuki gsr 600 ABS van 2007.
    13945 km
    In perfecte staat, steeds binnen gestaan en afgedekt.
    Verkoop wegens gezinsuitbreiding.
    Doe een goed bod!
    De prijs is zeker bespreekbaar!

Suzuki gsr 600 abs, Motoren, West Vlaanderen | Kapaza

j@n
    j@n is offline.
    50cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    F650GS (twin)
    Bouwjaar moto
    2010
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fie Bekijk berichten
    Suzuki gsr 600 ABS van 2007.
    13945 km
    In perfecte staat, steeds binnen gestaan en afgedekt.
    Verkoop wegens gezinsuitbreiding.
    Doe een goed bod!
    De prijs is zeker bespreekbaar!
    Suzuki gsr 600 met ABS!
    1e inschrijving 21/09/07
    13945 km
    Volledig herspoten twee jaar geleden.
    In perfecte staat, heeft altijd binnen gestaan en afgedekt!
    Ideale instapmoto, ik verkoop deze omdat ik een zwaarder model wil aankopen.
    Doe gerust een bod, de prijs is bespreekbaar.
    Dus al ik het goed versta, als ge kindjes koopt dan moet ge ne zwaardere moto hebben.

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    Dat is natuurlijk het gevaar als je verkoopsredenen uit je duim gaat zuigen, dat je het dan tot den duur zelf niet meer weet wat je waar geschreven hebt.
    Deze vind ik wel bangelijk goed gevonden van de Jan, als je kindjes koopt moet ge ne zwaardere moto hebben
    'm gonna wake you up early cause i'm gonna take a ride with you.
    It's not a big motorcycle,
    Just a groovy little motorbike.
    It's more fun than a barrel of monkeys,
    That two-wheeled bike.
    We'll ride on out of town
    To anyplace i know you like.
    It climbs the hills like a matchless,
    Cause my honda' built really light.
    When i go in to the turns
    Better hang on tight.
    I'd better turn on the lights
    So we can ride my honda tonight.
    http://www.youtube.com/watch?v=WqKi_9p1zks

1000cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    VFR 800
    Bouwjaar moto
    1998
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j@n Bekijk berichten
    Dus al ik het goed versta, als ge kindjes koopt dan moet ge ne zwaardere moto hebben.
    Tuurlijk, is toch perfect logisch?

Voorbeeldje:
    http://images.thetruthaboutcars.com/...at-409x350.jpg

TRX
    TRX is offline.
    1000cc
    Reden van herspuiten ?

Hoeft niet persé erg te zijn, maar het eerste waar ik aan denk : 't is een accidenté.
    Als dat bv een heel onschuldige schuiver was kan je dat ook beter vertellen en eventueel staven met foto's van de schade. Nu stelt men zich alleen maar vragen waarom men zo'n jonge moto volledig herspuit .
    http://im-designracing.be/

fie
    fie is offline.
    50cc
    Voor alle duidelijkheid, er zijn hier geen redenen uit de duim gezogen.
    Ik heb inderdaad 2 redenen om mijn motor te verkopen, dus zal heel het verhaal maar uit de doeken doen..
    Mijn vrouw heeft een honda cb600s en ik de suzuki.
    Zij zou graag een trapje zwaarder gaan, maar haar motor is al 10 jaar oud, dus daar hou je niet zoveel meer aan over.
    Dus hebben we beslist dat ik verder ga rijden met de honda en dat we deze te koop zetten, brengt iets meer op.
    Zij zou haar dan een zwaarder model kopen, maar het is puur ontspanning dus die mag ook al enige leeftijd hebben wat ook het bedrag drukt.
    En met het prijsverschil houden we nog iets over en dat is voor de kindjes..
    Ten tweede heeft deze motor helemaal geen schuiver gehad!
    Zoals jullie elders ook hebben gelezen is hij zo goed als volledig herspoten twee jaar geleden met als reden dat er een deuk in de tank zat ( was al bij aankoop) en die was niet meer uit te blutsen, hebben ze direct zo goed als alles meegenomen op mijn vraag.
    Moest deze motor een schuiver gehad hebben zou het maar heel dom zijn om alle kosten te doen om hem terug volledig op punt te zetten en hem nadien te verkopen he. Doe je alleen maar verlies aan..
    Dus voor jullie oordelen misschien het hele verhaal kennen?
    Ik weet dat er hier nogal wat te koop staat onder valse voorwendsels en wanpraktijken zjn dagelijkse kost, maar niet iedereen doet daar aan mee.
    Tenslotte veronderstel ik dat de eventuele koper wel eens zal langskomen om hem van kop tot teen te onderzoeken en testritje mee te maken, dan komen die valse voorwendsels toch ook boven water?

Groetjes,

iemand die wel op een eerlijke manier de moto probeert te verkopen.

125cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    CB1000R
    Bouwjaar moto
    2009
    niemand heeft hier gezegd dat gij ne sjoemelaar zijt

maar er word nu eenmaal heel veel gelogen bij 2dehands voertuigen
    kijkt maar is hoeveel vente nen auto verkopen die "van hun zus" is

50cc
    Merk moto
    Honda
    Bouwjaar moto
    2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j@n Bekijk berichten

Haha... BUSTED!!!
    The Need for Speed

TRX
    TRX is offline.
    1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fie Bekijk berichten
    Ten tweede heeft deze motor helemaal geen schuiver gehad!
    Zoals jullie elders ook hebben gelezen is hij zo goed als volledig herspoten twee jaar geleden met als reden dat er een deuk in de tank zat ( was al bij aankoop) en die was niet meer uit te blutsen, hebben ze direct zo goed als alles meegenomen op mijn vraag.
    Moest deze motor een schuiver gehad hebben zou het maar heel dom zijn om alle kosten te doen om hem terug volledig op punt te zetten en hem nadien te verkopen he. Doe je alleen maar verlies aan..
    Dus voor jullie oordelen misschien het hele verhaal kennen?
    Ik weet dat er hier nogal wat te koop staat onder valse voorwendsels en wanpraktijken zjn dagelijkse kost, maar niet iedereen doet daar aan mee.
    Tenslotte veronderstel ik dat de eventuele koper wel eens zal langskomen om hem van kop tot teen te onderzoeken en testritje mee te maken, dan komen die valse voorwendsels toch ook boven water?

Groetjes,

iemand die wel op een eerlijke manier de moto probeert te verkopen.
    Ik heb niet gezegd dat em een schuiver gehad heeft é. Ik heb het advies gegeven om het direct te zeggen om commentaar voor te zijn en mensen niet achterdochtig te maken .

En mijn inziens is het trouwens net omgekeerd, een motor met schade zal minder opleveren dan ene die je in orde zet. Natuurlijk moet je em niet in orde laten zetten door de dealer met alleen maar nieuwe stukken .

En ivm het oordelen.... tja, als we in 30 sec tijd 2 verschillende verhalen lezen is het logisch dat we ne keer lachen .

Zo eerlijk en volledig mogelijk zijn is de beste manier om te verkopen.

Mijn pa heeft een paar dagen geleden zijn KTM verkocht. Der lagen banden op waarvan je zag dat ze op circuit gereden hadden. Hij zou dat perfect kunnen uitleggen dat het banden van zijn zoon zijn dat em oprijdt op baan. Maar nee, is eerlijk geweest en gezegd dat hij met de motorfiets in totaal 3 keer op circuit gereden heeft en dat het em beviel en daarom ook overstapt op een circuitmoto. Was geen enkel probleem voor de koper....
    http://im-designracing.be/

fie
    fie is offline.
    50cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de noot Bekijk berichten
    niemand heeft hier gezegd dat gij ne sjoemelaar zijt

maar er word nu eenmaal heel veel gelogen bij 2dehands voertuigen
    kijkt maar is hoeveel vente nen auto verkopen die "van hun zus" is
    Ja, da is waar , ma ik zie ni echt in wat ge daarmee wint.. Ma da zal aan de eerlijke mens liggen waarschijnlijk

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum rechten