Welkom bij Motorforum.
+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 6 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 51
Like Tree1Likes

Onderwerp: Spreek hier af om samen naar de protestrun te gaan

Administrator
    Merk moto
    Suzuki
    Type moto
    DL1000 V-Strom
    Bouwjaar moto
    2005

Spreek hier af om samen naar de protestrun te gaan

Hier kunnen jullie afspreken om volgende week zondag samen naar de protestrun tegen slechte wegen te gaan. De protestrun vindt plaats op zaterdag 24 september op parking 7B van Flanders Expo te Gent, om 12u. Meer info: http://www.demotorsite.be/content/petitie-protestrun-en-facebookgroep-stop-slechte-wegen

Administrator
    Merk moto
    Suzuki
    Type moto
    DL1000 V-Strom
    Bouwjaar moto
    2005
    Dit topic dient enkel om af te spreken om samen naar de protestrun te gaan. Gelieve dit zo te houden.

750cc
    Type moto
    De Rudy
    En waar zijn de berichten die hier voordien stonden naar toe? Een oproep doen om gebruik te maken van uw recht op vrije meningsuiting en tegelijkertijd de vrije meningsuiting van anderen beperken?
    Me gusta la moto, me gustas tu.

50cc
    Tom, u verstand zit nog in uw laarzen zeker DIT DIENT ENKEL OM MENSEN TE LATEN AFSPREKEN OM NAAR DE PROTESTMARS TE KOMEN. uw mening kan u kwijt op een andere plaats op dit forum .De plaats ALGEMEEN dank u voor uw begrip

750cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc Millecaen Bekijk berichten
    Tom, u verstand zit nog in uw laarzen zeker DIT DIENT ENKEL OM MENSEN TE LATEN AFSPREKEN OM NAAR DE PROTESTMARS TE KOMEN. uw mening kan u kwijt op een andere plaats op dit forum .De plaats ALGEMEEN dank u voor uw begrip
    met het risico dat dit postje ook weer verwijderd zal worden: als 2de post kan da wel tellen :mondwagewijdopensmiley:

Na jaren zonder moderators, ineens de regels superstrak gaan toepassen... dat gaat hier nog tof worden peis'k!
    Ik mis trouwens nog altijd de chips/popcorn smiley ook
    Bart Weyn likes this.

750cc
    Type moto
    De Rudy

Moet je daar voor gaan roepen en schelden? Beetje beleefd blijven aub!

50cc
    sorry amigo was niet mijn bedoeling

50cc
    Merk moto
    BMW GS 1200
    Type moto
    gele banaan
    Bouwjaar moto
    2009
    Leuk! mogen we de popcorn uithalen? Big smyle!

750cc
    Type moto
    De Rudy
    sorry amigo was niet mijn bedoeling
    Geen probleem! Ik veronderstel dat we eigenlijk wel hetzelfde gedacht hebben over de slechte wegen en respecteer best wat je de laatste maanden ondernomen hebt. Lees misschien eens een keer wat ik hier geschreven heb: http://www.mag.be/forum/viewtopic.ph...129907#p129907 Ja, hier op het forum had ik ongeveer hetzelfde neergepend maar helaas werkt de zoekfunctie niet in de topics van voor de Grote Vernieuwing.

Toch ben ik van mening dat mensen die een ander gedacht hebben ook alle vrijheid moeten hebben om dat ook kenbaar te maken, het zal mensen die toch willen mee betogen niet tegenhouden, integendeel.

1000cc
    ik stel veurne voor...
    vul hier het getal 500 in: 499

Forum rechten